ARHIVA

 

I

Scris de petre metanie pe ianuarie 24, 2009

Simbata 24 Ianuarie a avut loc la Bucuresti o noua intilnire la virf a PER. Mi-a soptit o PASAREA sa iau legatura cu cine o fi sa mai informez vizitatorii de ce se mai intimpla in PER. Sa vezi si sa nu crezi dar am vorbit cu virfurile PER si nu numai.

.
Dl Pop, si-mi cer scuze ca nu i-am cerut permisiunea ca voi publica aspecte ale discutiei, a zis ca se pune accentul pe reorganizare si ca au fost deja stabilite 8 zone geografice de activitate (exact cum am zis eu). Dl Utiu nu a participat la intrunire, cu Vasile Grecu nu am vorbit dar mi-a raspuns Domnul Muntenu Radu. Ideile si ce vrea sa faca dumnealui in PER sunt de bine. Urgenta nr unu este reorganizarea.  Mi-a spus ca programul politic este EMANAT din cel publicat pe acest site. Nu vad nimic rau in asta, dimpotriva. S-a insistat asupra evaluarii activitatii liderilor din teritoriu … foarte bine. Mi-a spus ca Dl Pop face tot ce poate si este foarte responsiv la propuneri constructive.  S-a discutat de asemenea cum poate fi amutit acest site.  I-am spus Domnului Munteau ca acest site nu-si va mai avea rostul cind membrii obisnuiti PER si simpatizantii acestui partid vor avea unde sa-si exprime opiniile, mai ales critice, la adresa conducatorilor auto-alesi ai acestui partid.

.
In general numai vesti bune si daca se va face ceva se vor vedea si rezultatele.
Mi-am exprimat din nou dispozitia de a ajuta.

.
Petre Metanie
Leader Onorific PER

Publicat în partidul ecologist roman | Editează | Nu există comentarii »

.

.

lificiu lificiu lificiu lificiu lificiu lificiu lificiu

Scris de petre metanie pe ianuarie 22, 2009

Sa mori de ris !!!!!! Petru Lificiu, fost ministru PSD, idolul ideologic al lui Dan Paun si coleg de poze al lui Octavian Ciobota, fost informator notoriu al securitatii lui Ceausescu ( au fost bagati oameni la puscarie din cauza turnatoriilor lui) este racolat de Basescu (Boc !!!!) si pus sef ANRE !!!!!!!!!!!!! Fosta securitate fixeaza preturile la energie in Romania !!!!!!
Unde sunteti Domnule Pop, va rog nu va mai ascundeti, va implor spuneti ceva, … de ce l-ati dat jos Domnule Pop, ca sa-i platiti acum un salariu de 12 000 de Euro pe luna ?????

Publicat în partidul ecologist roman | Tagged: lificiu, per, per.ro, securitate | Editează | Nu există comentarii »

.

.

GIURGIU GIURGIU GIURGIU GIURGIU GIURGIU

Scris de petre metanie pe ianuarie 15, 2009

AJUTOR AJUTOR AJUTOR …. UNDE SUNTETI DOMNULE BUD, AJUTOR !!!! A PLECAT GIURGIUL LA VERZI !!!!!
DAR BRAILA CIND PLEACA ??????

Publicat în partidul ecologist roman | Editează | Nu există comentarii »

.

.

PENSIILE SI CONSTITUTIA

Scris de petre metanie pe ianuarie 15, 2009

PENSIE PENSIE PENSIE PENSIE PENSIE PENSIE PENSIE

Curtea constitutionala a respins o ordonanta a guvernului Boc ce interzicea pensionarilor sa se angajeze la stat. Subsemnatul a afirmat in numeroase ocazii ca actualul sistem de pensii in Romania este extraordinar de prost, cuvintul pensionar fiind abuzat de sistemul neo-comunist aflat la cirma Romaniei. Pensionarul intr-o societate democratica este o persoana care, datorita virstei, nu-si mai poate cistiga piinea de zi cu zi. Pentru cit au muncit au fost platiti pentru minca lor, nu au muncit degeaba.  Pentru astfel de persoane care au platit taxe in sistem, a fost inventat sistemul de pensii.
In Romania pensie se plateste nu la astfel de persoane ci la neonomenclaturistii comunisti, ca recompensa pentru serviciile aduse clasei comuniste.
Rezultatul este ca oameni din sistemul neo-comunist  foarte buni de munca, deci care nu se califica pentru pensie ca definitie intr-un stat democratic, ies la … pensie. Aceste persoane sunt de obicei paraziti ai sistemului trecut si actual care, fiind parte a sistemului politic de tip mafioto-comunist din Romania, ramin in sistem luind de la platitorii de taxe sume imense de bani, cu totul nemeritate pentru ca nu fac nici o munca ce sa justifice acele venituri lunare de peste 300 de milioane de lei.
Subsemnatul a militat in numeroase rinduri pentru un sistem echitabil de retribuire in Romania, incluzind pensiile, fiecaruia dupa contributia sa la ridicarea prosperitatii generale in Romania, avind grija de cei dezavantajati……

………

BASESCU BASESCU BASESCU BASESCU BASESCU BASESCU
Constitutia lui Basescu este o imensa cacialma, o mizerie cum nu se poate pomeni decit intr-o tara de tip Afgano-Botswanez cum este Romania perceputa de tarile democrate din Europa. Nici o tara cu adevarat democratica nu are nevoie de Constitutie. Constitutia este o idee din orinduirea feudala, complet depasita in Europa.
In Anglia nu exista asa ceva. Orice decizie luata de orice judecator sau tribunal devine automat DREPT CONSTITUTIONAL pentru toti cetatenii tarii pe principiul ca legea este una pentru toti.  Basescu, in prostia si murdaria lui de caracter, foloseste cuvintul Constitutie pentru a da un fel de DIKTAT care sa intareasca nomenclaturismul din urul sau si sa-l faca pe el al 2 lea Ceausecu. Constitutia actuala a Romaniei trebuie ABROGATA nu modificata, pentru ca nu indeplineste minimum de conditii pentru a se numi asa si ar trebui tiparita pe hirtie igienica pentru a fi reciclata de cei ce dau bani pe ea, asta ca sa dovedesc ca sunt un mare ecologist !!!!!!……

ata ce a aparut pe per.ro la data de 16/12/08.  Sa te transpiri de ris !!!  Cititi comentariul lui Dom Profesor la sfirsitul paginii !!!!

 

Astazi , 11 decembrie 2008, la sediul din Bucuresti , sector 1, str. Sevasotopol nr. 26, etaj  2, Sala de conferinte, a avut loc conferinta de presa saptamanala  a partidului.

Au participat Octaivian Ciobota – presedintele Consiliului National, Munteanu Radu – presedinte executiv, Iulian Rusu – purtator de cuvant al partidului si Horia Andrei Bud – presedinte Filiala Giurgiu.

Conferinta de presa a avut urmatoarea tematica:

1. Partidul Ecologist Roman a hotarat reorganizatea sa din temelii.

2. Consiliul European se intruneste astazi si maine la Bruxelles. Partidul Ecologist Roman solicita presedintelui Romaniei si primului ministru sa sustina simplificarea procedurilor de cheltuire a fondurilor europene destinate Romaniei si stabilirea unei formule de calcul privind reducerea nivelului de poluare care sa nu dezavantajeze Romania.

3. Carne de porc contaminata cu dioxina importata din Irlanda. Partidul Ecologist Roman solicita sanctionarea factorilor responsabili.

4. Sistemul de colectare selectiva a deseurilor.

5. Rosia Montana proiect sustinut de PDL . Partidul Ecologist Roman transmite celor care se pregatesc sa vina la guvernare ca va continua actiunile pentru descurajarea  acestui proiect.

Dl. Iulian Rusu – precizeaza ca in recenta Sedinta a Biroului Permanent Central a fost adoptat ,, Programul de actiuni concrete in plan organizatoric, marketing politic si proiecte politice pentru perioada decembrie 2008 – decembrie 2009 .“ Cu acest prilej s-a hotarat declansarea unui proces de reorganizare din temelii a partidului , proces ce poate fi finalizat pana la sfarsitul lunii martie. Reorganizarea va incepe de la nivel de filiala, aceasta incluzand poate si oameni noi, chiar structuri organizatorice noi. Din acel moment, in primul rand dorim sa avem o participare onorabila la alegerile europarlamentare, la care dorim sa participam, singuri, nu intr-o alianta de partide, precum si o constructie de lunga durata, in care vom fi intr-o opozitie constructiva, in vederea trecerii pragului electoral, daca se poate chiar depasirii lui la alegerile parlamentare viitoare.

Dl. Octavian Ciobota precizeaza ca Partidul Ecologist Roman sprijina initiativa presedintelui Traian Basescu de a solicita membrilor Consiliului European care sunt chemati in aceste zile sa se pronunte asupra pachetului legislativ ,,Energie – Schimbari Climatice”, simplificarea procedurilor de cheltuire a fondurilor europene destinate Romaniei. Partidul Ecologist Roman incurajarea si sustinerea practicarii in Romania a unei agriculturi ecologice pe masura potentialului de care dispune.

Dl. Octavian Ciobota solicita sanctionarea factorilor responsabili de importul din Irlanda a peste 130 tone de carne de porc contaminata cu dioxina, o substanta cancerigena, care a ajuns pe piata romaneasca procesata si ce este foarte grav si consumata fara ca cei in drept sa controleze si sa opreasca intrarea acesteia in tara.

Dl. Gheorghe Dontu apreciaza ca rezultatele obtinute in alegerile recent incheiate de Partidul Ecologist Roman sunt modeste , partidul nu a reusit sa treaca , chiar impreuna cu celalalt partid din alianta, pragul electoral si in consecinta se pozitioneaza ca partid in opozitie , cu atat mai mult cu cat nici unul din partidele care negociaza coalitia de guvernare nu a invitat Partidul Ecologist Roman sa participe cu specialistii pe care ii are la formarea unui guvern capabil sa rezolve si problemele ce privesc politica ecologista.

Dl. Gheorghe Dontu anunta ca Partidul Ecologist Roman va organiza in primele saptamani ale anului viitor actiuni ce vor incuraja sistemul de colectare selectiva a deseurilor.

Dl. Radu Muntenu precizeaza ca este prematur sa discutam despre prioritatile in plan ecologic pe care Partidul Ecologist Roman le poate sugera viitorilor guvernanti, intrucat nu sunt inca  incheiate negocierile pentru formarea guvernului si nici nu este stabilita structura politica a viitoarelor ministere. Partidul Ecologist Roman continua in aceasta saptamana investigatiile facute in diferite obiective economice sau zone grav afectate de poluare. Rezultatele investigatiei recent incheiate la Mitall Steel Galati vor fi facute publice pe 18 decembrie 2008 in cadrul unei conferinte de presa extraordinare. Se vor continua discutiile cu celelalte partide politice ecologiste privind unificarea miscarii ecologiste din Romania. Partidul Ecologist Roman isi doreste ca la alegerile europarlamentare  si prezidentiale de anul viitor sa se participe sub sigla unui singur partid ecologist din Romania.

Dl. Munteanu Radu precizeaza ca Rosia Montana este un proiect sustinut de PDL. Partidul Ecologist Roman transmite celor care se pregatesc sa vina la guvernare ca va continua actiunile pentru descurajarea  acestui proiect.

BIROUL  DE  PRESA

Dom Profesor spune:

Unde-i Domnul Pop ???  Se iau decizii si se fac cartile fara el ????  Dar sa comentam.

Azi e 11 Decembrie.  Greu de contrazis.
Au luat parte patru muschetari de la PER si nici un jurnalist, in poza apare si … Danut Pop, dar el nu era acolo, era in alta parte.  Dar sa comentam totusi:

1 REORGANIZARE !!!!  De acord, de cind bate Dom Profesor toba cu reorganizarea, asta-i urgenta numarul unu de vreo trei ani !!!! Sunteti de acord cu mine?

2 Se cunoaste ca per.ro a scris informatia DUPA INTILNIREA DE LA BRUXELLES, CITIDU-L IN FAPT PE BASESCU !!!  Mai da prosti mai trebuie sa fim considerati sa inghitim o asemenea gogomanie !!!  SUNTETI FANI AI LUI BASESCU ???  ATUNCI SUNTETI BASESCU FAN CLUB SI NU …. ALTCEVA.

3 CINE-S aia stimati tovarasi din PER?  Bagati polonicul in hazna sa stim si noi despre cine vorbiti: CRESCATORII DE PORCI DIN IRLANDA ???  Fratilor ati cazut rau pe pirtie !!  CERE PARTIDUL ECOLOGIST ROMAN PEDEPSIREA IRLANDEZILOR ??? Cind o sa cereti si pedepsirea … botswanezilor ????

4 ………. Mare problema cu deseurile astea.

5 Daaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Dati Rosia Montana montanezilor (era sa scriu ‘maidanezilor’ )   !!!

Si acum sa comentam luarile de cuvint (in gol).

Iulian Rusu … omului ii lipseste logica de baza, cea mai simpla. El zice ca vrea ca per sa treaca pragul electoral, ba chiar sa-l depaseasca.  Da nu-i acelasi lucru sa treci sau sa depasesti pragul electoral draga tovarase de suferinta ??  Primul care ar trebui restructurat logic cred ca esti dumneata si apoi Pop.

Octavian Ciobota pe vremuri il lauda pe ceausescu acuma pe Basescu.  Si el trebuie urgent restructurat.

Gheorghe Dontu omul cu toate functiile in per (date de Ciobota), zice ca rezultatele la alegeri sunt modeste.  Daca 0.26% este modest atunci 0.98% este foarte bun, nu-i asa domnule Dontu?  Gresit stimate tovarase, Dom Profesor spune ca rezultatul este foarte foarte fffffffffffffffff slab si asta si datorita si dumneavoastra care nu ati facut nimic in PER pentru a sprijini cantindatii.  Cine v-a oprit sa faceti reorganizare pina acum Domnule Dontu?  Danut Pop sau Octavian Ciobota sau toata lumea ???  De ce nu va dati demisia si lasati pe altii sa faca ceea ce dumneavoastra nu ati putut sau nu ati vrut sa faceti SI NU VETI FACE NICIODATA: reorganizarea ??? Dumneavoastra va puteti lauda cu dezorganizarea, va multumim, ajungeEEEEE !!!

Domnul Radu Munteanu ne promite ceva EXTRAORDINAR pe 18/12.  Va rog domnilor sa nu incepeti conferinta EXTRAORDINARA pina nu vin si:  Bush, Obama, Sharkozi, Nelson Mandela, Fidel Castro, elena ceausescu, Tutankamon … sa … sa … etc … Pe mine va rog sa nu contati, chiar daca nu am sa mai pot sa dorm pina atunci, pentru ca sunt ocupat, trebuie sa inapoiez niste carti la biblioteca, dar dati-i drumul si fara mine ca oricum nu as mai fi incaput nici afara pe trotuar.  Cred ca va fi intradevar extraordinar faptul ca un combinat siderurgic de la Galati polueaza !!!  Si o noutate mondiala absoluta !!!  Oricum, vizitatorii mai vechi sau mai noi ai acestui site stiu ca poluarea de la Galati merge la … Braila.

Petre I Metanie,

Profesor
Fondator al Partidului Ecologist Roman
Leader Onorific PER.

.
PARTIDUL ECOLOGIST ROMÂN ESTE CEL MAI MARE PARTID ECOLOGIST DIN ROMANIA !!!!

Am asteptat rezultatul alegerilor parlamentare si pot sa va comunic ca numarul parlamentarilor PER este …….. zero (oO0, nill …. ).  Oficiosul conducerii centrale PER, per.ro, este surdo-mut in legatura cu acest lucru.  Doresc cu acesta ocazie sa multumesc, in nume propriu, alegatorilor care s-au deranjat si au votat PER.  Sper sa o faca si cei ce conduc acest partid.  Am avut dreptate sa nu arunc banii pe candidaturi, contracandidatul meu, fostul sef de cadre (deci sef Securitate) Viorel Hrebengiuc, cistigind din prima cu 60% din voturi.  Unde sunteti domnule Pop?  Unde va sunt proptelele?  Au luat mai multe voturi acum ca la locale?  De ce nu ne spuneti DOMNULE PRESEDINTE DE PARTID????

 

SANATATE SI FERICIRE LA TOATA LUMEA !!!!!

.
.Mai Costele, u got a brown nose ……..   sa-ti traduca Metanie daca nu stii ce inseamna…asta daca va posta comentariul , ca de obicei le editeaza    ……  si mai vorbiti de pupincurism…..voi…. tocmai voi…..shame on you..
Citim pe per.ro ceva total lipsit de logica, o absurditate greu de inteles. Ce se vrea a spune in legatura cu increnganarea PER, PV, PAE, … etc … ???? Grea treaba politica asta !!!! Cine-i domnul cu poza de pe site? Ce face si cine l-a ales??? Dl Horia Andrei Bud spune de fapt ca lui Danut Pop nu i se recunoaste calitatea de Presedinte al PER !!! Tragicomedie cu Telly Savalas.
O stire a aparut ca PER si PV ar fuziona sub un alt nume. Aparent Dl Pop a si semnat protocolul. Dl Grecu mi-a spus ca este vorba de o colaborare electorala esuata si ca totul este neschimbat. Unde-i Domnul Pop sa-l intrebam si noi ce mai face?
In vinerea dinaintea depunerii candidaturilor (17/10 cred) am gasit sediul regional PER deschis si am intrat. Erau Domnii Grecu, Ursu, Enachae, Constantinescu si altii. Se facea desemnarea candidatilor PER la parlamentare in zona noastra. Am fost invitat sa candidez dar initial am refuzat, dupa aia am acceptat sa candidez impotriva lui Hrebenciuc la Comanesti, o cauza pierduta din start. Deoarece nu as avea nici cea mai mica sansa sa cistig, nu au fost consultati membrii zonali din circumscriptie timpul era extraordinar de scurt si implica pierderea a 25 milioane depozit … am renuntat. Canuta Om Sucit, sucit dar nu prea fraier si dedicat democratiei ca intotdeauna. Urez mult succes tuturor candidatilor in alegeri. VREAU SA INFORMEZ PE ACEST SITE CA NU VOI CANDIDA PENTRU OBTINEREA CANDIDATURII PER LA PARLAMENTARE. NU VREAU SA INTRU IN PARLAMENTUL ROMANIEI NICI FARA ALEGERI !!!!! NU MA INTERESEAZA !!!!! ORICUM SUNT PREGATIT SA SPRIJIN ORICE PERSOANA CARE DORESTE ACEST FAPT SI FACE DOVADA CA VA PUTEA SCHIMBA LUCRURILE IN BINE.

A fost reactivat siteul per.ro.
Amanunte pe pagina per.ro.
Pagina Politica a fost actualizata.
Voi raspunde la comentarii pe pagina Comentarii.
Multumesc pentru incurajari si sugestii, regret ca i-am suparat pe cei ce ma injura dar faptul ca nu se face nimic in PER se datoreaza si acestor atitudini negative ale unor nemultumiti din PER sau dusmani de aiurea. Fiind atacuri la persoana (a mea) nu le voi publica pentru ca nu au nimic cu imbunatatirea activitatii PER. Tonul pozitiv este insa preponderent.
Va rog sa nu ezitati a ma contacta in legatura cu orice probleme la petermet@ymail.com.
Propun implementarea masurilor de mai jos in legatura cu plata de cotizatii si comisioane administrative.
.

Am încercat, cu cei cu care am discuat să identificăm care sunt problemele majore care ne țin jos în opțiunile electoratului. Am concluzionat, parțial și nu în ordinea importanței, că problemele cele mai mari sunt:

  1. lipsa de organizare coerentă a PER.
  2. statutul PER este foarte prost conceput și imposibil de aplicat.
  3. lipsa unui program politic complet și inteligibil pentru electorat, care să acopere tot spectrul politic românesc.
  4. perceperea omniprezentă că PER ar fi de fapt o organizație de protecție a mediului și nu partid politic, acțiunile PER coordonate de leaderii centrali și unii locali fiind de natură ecologică și nu politică.
  5. faptul că indiferent de natura alegerilor de ani și ani, pe listele PER apar mereu aceeași candidați cu aceleași programe (ecologice nu politice), chiar dacă au fost rejectați de nenumărate ori de electorat în trecut. Se apreciază faptul că un președinte de organizație muncește foarte mult dar nu înseamnă că trebuie să fie automat și candidat preferențial in alegeri. Candidaturile sunt o opțiune deschisă tuturor membrilor și nu numai.
  6. unii leaderi locali sau centrali acționează și iau decizii de capul lor, fără a consulta membrii organizațiilor lor sau simpatizanții voluntari, fără a asculta opniile membrilor încălcînd flagrant dreptul fundamental de reprezentare.
  7. chiar cînd o decizie este luată prin consens apar acțiuni ce scad credibilitatea PER și crează confuzie in organizație și electorat. Exemplu prezentarea unui contracandidat PER la candidatura lui Sorin Oprescu, inițial sprijinit de organizatia PER București și apoi abandonat în favoarea lui Dumitrescu, domn Dumitrescu ce nu avea nici cea mai minusculă șansă să ajungă primar de București. Această acțiune a subminat credibilitatea intregii organizații PER București din care fac și eu parte și regret că sa întîmplat așa.
  8. lipsa democrației în Partidul Ecologist Român, membrilor fiindu-le refuzat dreptul statutar și constituțional de a candida pe funcții PER sau în alegerile parlamentare sau locale. Aceasta are loc pe fondul haosului organizatoric întreținut cu grijă de leaderii centrali și unii leaderi locali.
  9. lipsa separării administrative (secretariale) de cea politică (preșidenție și subalterni) și grave și continue imixtiuni nestatutare ale președinților în treburile secretarilor, cu scopul schimbării percepției asupra activității amîndoura.

    Am concluzionat din nou parțial ca:

    1. Fiecare punct să fie adresat de conducerea centrală și locală iar neregularitățile să fie raportate unei comisii independente conduse de un jurist nemembru PER si cinci membri care nu fac parte din nici o conducere executivă.
    2. Această acțiune să aibă loc pînă pe 5 Septembrie cu suluționarea problemelor de către comisie pînă pe 12 Septembrie, cu luarea și aplicarea de măsuri pînă pe 16 Septembrie.
    3. Am propus introducerea unei cotizații de mebru de între 1 și 25 RON pe lună în funcție de poziția in PER și situația financiară a membrilor.
    4. Am propus de asemenea plata unui comision de administrare a aderării (de la 2 la 10 RON) și promovării în PER (de la 20 la 100 RON). Această măsură să fie introdusă de la 15 August 2008.

5. Statutul PER să fie actualizat de urgență.
6. Să se dea drumul de urgență siteului oficial per.ro.

Supun aceste concluzii și propuneri discuțiilor dumneavoastră alături de modul de comportare al membrilor per în relațiile dintre ei și cu alte persoane, așa cum este el publicat pe pagina COMENTARII a acestui site.
Domnule Pop, de ce nu permiteti exprimarea unor asfel de opinii pe siteul oficial per.ro ? doar ele apartin celor din conducerea centrala ????  Faceti ceva si pentru ei !!! VA ROG !!!!
Aceasta este ce se vede pe internet pe intrega planeta despre Partidul Ecologist Roman.  Dumneavostra va place sa va asociati cu asemenea persoane, va sunt ele de vre-un folos ???
Eu am raspuns printr-un comentariu.
PETRE I METANIE
leader onorific PER
(functie ne-executiva)

Stimati vizitatori si comentatori ai acestui site va multumesc pentru vizite si comentarii.  Am arhivat informatiile lipsa si-mi pare rau sa-i comunic Larissei ca nici un inalt cap luminat din executivul Partidului Ecologist Roman nu a raspuns rugamintii sale.

.

Suntem cu totii, cei interesati in politica, deja constienti de noua facatura parlamentara post-decembrista din Romania, o alianta PSD + PDL.  Cum a fost posibil acest lucru?  Foarte simplu, nici unul din cele doua partide nu este ceea ce se pretinde: de dreapta sau de stinga, ele sunt niste adunaturi de indivizi cu interese meschine, care au decis sa se subjuge unui fost marinar betiv, nomenclaturist ceausist si post-decembrist, ca o garantie ca nu vor fi chemati in fata legii pentru mirsaviile facute de pe pozitiile de alesi. Aceste doua partide au speculat la maxim, ca Hitler in Germania pre-fascista, prostia unei mase de alegatori care sunt dispusi sa alega pe cei ce promit mai mult.

Au ales ca executant pe un comunist convins, incercat de si pe vremea lui ceausescu: Teodor Stolojan, fost responsabil cu cash-flowul securitatii pe vremea lui ceausescu si fost prim ministru al lui Iliesecu.  Toata nomenclatura ceausisto-comunista la conducerea tarii.  Numai cel mai iubit fiu al poporului si academiciana de renume mondial mai lipsesc, dar oricum mai au urmasi asa ca sa nu ne grabim.

.

Primele lovituri au si fost date: pensionarii din grupele 1 si 2 nu vor mai primi majorarile promise iar taxa auto a fost triplata.  Calciie in gura date votantilor PDL si PSD, pensionarilor si celor ce au sperat ca guvernatii vor inceta a submina interesele celor multi care au sperat sa-si aduca o masina mai buna din Germania.

Acesta va duce la o marginalizare si izolare si mai mare a Romaniei pe plan international dar mai ales in Comunitatea Europeana unde nu reprezentam ninic.

.

Dar unde este CONDUCEREA EXECUTIVA A PARTIDULUI ECOLOGIST ROMAN, UNDE ESTE OPINIA EXPERTA A LEADERILOR ACESTUI PARTID FONDAT DE MINE, CUM VRETI SA VA VOTEZE LUMEA DOMNII MEI ???????????  …  DE CE SA VA VOTEZE ?????  PENTRU HRANA TRANSPARENTA ???? … DE CE NU PLECATI OAMENI BUNI ???? NU ATI FUMAT DESTUL LA CONGRESE???? …

.

De ce insistati sa trageti in jos acest partid Domnule Pop ???  Spuneti-i si unui membru obisnuit ca mine.  De ce nu va dati demisia si nu organizati alegeri in PER?  Toata lumea va dat o sansa sa demonstrati ce puteti face, daca nu v-ati dovedit bun de nimic, de ce nu plecati Domnule Pop?

.

Acest partid trebuie restructurat din radacini, incepind cu demiterea tuturor celor autoalesi in fruntea acestui lui.  NU EXISTA ALTA SOLUTIE, REGRET SA O SPUN, NU ASI VREA SA FIE ASA DAR SUNT PE DEPARTE CEI MAI INCOMPETENTI LEADERI PE CARE I-A AVUT PER.

.

La asa organizatie, asa leaderi, la asa tara, asa parlament si guvern !!!!!!!!!!!!!.  Iar noi nu ne putem astepta decit la … asa viata !!!…

Domnule Pop, afirmind ca PER a obtinut rezultate sub asteptarile dumneavoastra faceti public faptul ca regretati faptul ca oameni apropiati dumneavoastra ca DAN PAUN de la Braila si altii ca el nu au intrat in SENATUL ROMANIEI ???

Acesta este unul din motivele pentru care tin in viata acest blog:

.

 

Buna ziua!
Ma numesc …. Larisa-Georgiana, locuiesc in Buzau si sunt flotant in sectorul 6 al municipiului Bucuresti.
Sunt studenta in anul 2 la Universitatea din Bucuresti, Facultatea de Biologie, sectia de Ecologie si Protectia Mediului, si va rog prin prezentul email sa imi comunicati cum as putea sa ma alatur Partidului Ecologist Roman.
Doresc sa mentionez faptul k sunt interesata de PER datorita  similitudinii dintre obiectivele mele si cele ale Partidului, privind apararea patrimoniului natural.
Va multumesc aniticipat!

.

Multumesc pentru mesaj Larisa.

.

Cu mesaje de genul asta eram contactat in decembrie 1989.

Va rog raspundeti acestui mesaj aici pe acest site.

.

Am asteptat rezultatul alegerilor parlamentare si pot sa va comunic ca numarul parlamentarilor PER este …….. zero (o, O ,0, nill …. ).  Oficiosul conducerii centrale PER, per.ro, este surdo-mut in legatura cu acest lucru.

Doresc cu acesta ocazie sa multumesc, in nume propriu, alegatorilor care s-au deranjat si au votat PER.  Sper sa o faca si cei ce conduc acest partid.  Am avut dreptate sa nu arunc banii pe candidaturi parlamentare, contracandidatul meu, fostul sef de cadre (deci sef Securitate) a judetenei PCR Bacau, Viorel Hrebengiuc, cistigind din prima cu 60% din voturi.

Unde sunteti domnule Pop?  Unde va sunt proptelele, lingaii, cei care va manipuleaza, cei care va fura timpul si banii?  Au luat mai multe voturi acum ca la locale?  De ce nu ne spuneti DOMNULE PRESEDINTE DE PARTID????  De ce nu va dedicati TUTULOR membrilor acestui partid?

 

Asteptam raspunsul dumneavostra pe acest site, cel mai iubit si citit de adevaratii politicieni din PER si de peste tot.

SANATATE SI FERICIRE LA TOATA LUMEA, aveti grija cu schiurile !!!!!

.

Mai jos sunt liderii PER la CONGRESUL de la Brasov.

 

Multumesc pentru vizite si comentarii.

.

 

 

Petre Metanie

Leader Onorific PER

(functie ne-executiva).

Stimati vizitatori si comentatori ai acestui site va multumesc pentru vizite si comentarii.  Am arhivat informatiile lipsa si-mi pare rau sa-i comunic Larissei ca nici un inalt cap luminat din executivul Partidului Ecologist Roman nu a raspuns rugamintii sale.

.
Mai Costele, u got a brown nose ……..   sa-ti traduca Metanie daca nu stii ce inseamna…asta daca va posta comentariul , ca de obicei le editeaza    ……  si mai vorbiti de pupincurism…..voi…. tocmai voi…..shame on you.

.

Suntem cu totii, cei interesati in politica, deja constienti de noua facatura parlamentara post-decembrista din Romania, o alianta PSD + PDL.  Cum a fost posibil acest lucru?  Foarte simplu, nici unul din cele doua partide nu este ceea ce se pretinde: de dreapta sau de stinga, ele sunt niste adunaturi de indivizi cu interese meschine, care au decis sa se subjuge unui fost marinar betiv, nomenclaturist ceausist si post-decembrist, ca o garantie ca nu vor fi chemati in fata legii pentru mirsaviile facute de pe pozitiile de alesi. Aceste doua partide au speculat la maxim, ca Hitler in Germania pre-fascista, prostia unei mase de alegatori care sunt dispusi sa alega pe cei ce promit mai mult.

Au ales ca executant pe un comunist convins, incercat de si pe vremea lui ceausescu: Teodor Stolojan, fost responsabil cu cash-flowul securitatii pe vremea lui ceausescu si fost prim ministru al lui Iliesecu.  Toata nomenclatura ceausisto-comunista la conducerea tarii.  Numai cel mai iubit fiu al poporului si academiciana de renume mondial mai lipsesc, dar oricum mai au urmasi asa ca sa nu ne grabim.

.

Primele lovituri au si fost date: pensionarii din grupele 1 si 2 nu vor mai primi majorarile promise iar taxa auto a fost triplata.  Calciie in gura date votantilor PDL si PSD, pensionarilor si celor ce au sperat ca guvernatii vor inceta a submina interesele celor multi care au sperat sa-si aduca o masina mai buna din Germania.

Acesta va duce la o marginalizare si izolare si mai mare a Romaniei pe plan international dar mai ales in Comunitatea Europeana unde nu reprezentam ninic.

.

Dar unde este CONDUCEREA EXECUTIVA A PARTIDULUI ECOLOGIST ROMAN, UNDE ESTE OPINIA EXPERTA A LEADERILOR ACESTUI PARTID FONDAT DE MINE, CUM VRETI SA VA VOTEZE LUMEA DOMNII MEI ???????????  …  DE CE SA VA VOTEZE ?????  PENTRU HRANA TRANSPARENTA ???? … DE CE NU PLECATI OAMENI BUNI ???? NU ATI FUMAT DESTUL LA CONGRESE???? …

.

De ce insistati sa trageti in jos acest partid Domnule Pop ???  Spuneti-i si unui membru obisnuit ca mine.  De ce nu va dati demisia si nu organizati alegeri in PER?  Toata lumea va dat o sansa sa demonstrati ce puteti face, daca nu v-ati dovedit bun de nimic, de ce nu plecati Domnule Pop?

.

Acest partid trebuie restructurat din radacini, incepind cu demiterea tuturor celor autoalesi in fruntea acestui lui.  NU EXISTA ALTA SOLUTIE, REGRET SA O SPUN, NU ASI VREA SA FIE ASA DAR SUNT PE DEPARTE CEI MAI INCOMPETENTI LEADERI PE CARE I-A AVUT PER.

.

La asa organizatie, asa leaderi, la asa tara, asa parlament si guvern !!!!!!!!!!!!!.  Iar noi nu ne putem astepta decit la … asa viata !!!…

Domnule Pop, afirmind ca PER a obtinut rezultate sub asteptarile dumneavoastra faceti public faptul ca regretati faptul ca oameni apropiati dumneavoastra ca DAN PAUN de la Braila si altii ca el nu au intrat in SENATUL ROMANIEI ???

  1. petre metanie spus

    iulie 22, 2008 at 7:35 am eStimați vizitatori,
    Din nefericire au apărut din nou jignirile pe site. Cei de la Sibiu, și nu numai ei, au dreptate cînd propun o ecologizare morală a politicii românești. Eu cred că ar trebui să înceapă cu cei ce ocupă funcții executive în PER și trebuie să faca dovada unei ținute morale cel puțin decente. În programul PER am propus: 1. c. PER militeaza pentru o Romanie in care cetatenii sa-și respecte demnitatea si sa se inteleaga intre ei, ca fundament de baza pentru o justitie sociala stabila si durabila. Este clar că unii leaderi de opinie din PER nu o doresc și trag organizația în jos. Dacă membrii locali consideră că așa este bine … eu nu cred că-i bine.
    Să sperăm că lucrurile se vor îndrepta spre folosul organizației, a membrilor și simpatizanților.

  2. ecologist spus

    august 1, 2008 at 2:09 pm eDragi ecologisti, membri si simpatizanti PER,
    Anonimul are dreptate cind spune ca rezultatele au fost foarte slabe, dar ce si mai ales cine-i de vina. Eu cred ca cei de la virful PER sau presedintii de asociatii judetene. Acestia au fost alesi promitind ca vor obtine rezultate si nu le-au obtinut decit intr-o masura foarte mica. Sunt presedinti legitimi numai cei care-si tin promisiunile pe care le-au facut cind au fost alesi. La alegerile locale ei s-au pus candidati la primarii si lumea nu i-a votat, trebuie vazut de ce si actionat, vin parlamentarele si iar ne trezim cu aceiasi oameni candidati pentru parlament, nu-i corect si nici in folosul lor sau al partidului. Organizatiile trebuie sa respinga orice candidatura a unui fost candidat la locale care a obtinut sub 10%. Electoratul nu-i vrea si nici noi nu trebuie sa-i mai propunem.
    Dna Bosnea spune ca ea a fost aleasa democratic, o cred dar a dezamagit profund. Ca dumneaei sint foarte multi in PER dar trebuie sa faca loc la altii.
    Invit pe vizitatori sa-si exprime opinia in legatura cu acest comentariu.
    Ion Cazacu,
    Iasi.

  3. anonim spus

    august 13, 2008 at 11:34 am eDomnule Metanie,
    Am citit noul dumneavoastra mesaj de pe prima pagina pe site. Este foarte bun ca tot ceea ce faceti pentru PER. Dar sa stiti ca pericolul de a fi preluat de un grup care sa-l desfiinteze este real. Cu taierile de paduri abuzive, cu constructiile ilegale in parcuri si rezervatiile naturale si alte fapte anti ecologice si grave incalcari ale legilor din Romania practicate sub ochii unui guvern care este partas la aceste acte, atit dumneavoastra cit si PER trebuiesc amutite. Atita timp cit PER nu face nimic cum nu face acum, este foarte bine, daca trece la treaba este foarte rau si toti vir incerca sa-l amuteasca. Politica actualului presedinte PER Dl Pop de a nu face nimic este dictata de faptul ca este implicat in industria lemnului ce se bazeaza pe taierile masive de paduri din Salaj, Maramures, din Romania. De aceea tace. Va rog sa publicati mesajul pe site pentru ca nu-i atac la persoana ci critica si opinii personale. Ce a realizat PER la aceste alegeri locale se datoreaza dumneavoastra pe plan national si activistilor extraordinari pe plan local. Altii nu au existat, asta este adevarul.
    Programul este foarte bun, ceva trebuie facut, dumneavoastra sunteti presedintele de drept, chiar daca neales, al Partidului Ecologist Roman. Aveti girul deschis al Dlui Grecu, al Dnei Bosnea exprimate pe site, daca mai sunt si altii foarte bine.
    Treceti la treaba, mult succes.
    Ecologia ca politica si PER au nevoie de dumneavoastra si de oameni ca dumneavoastra. Nimeni nu va impiedicat niciodata sa faceti ceva POZITIV in PER.
    TRECETI DE LA VORBE LA FAPTE SI FACETI !!!!

    BALABAN VASILE (INGINER)
    MEMBRU PER

  4. bosnea gabriela spus

    august 24, 2008 at 9:17 am eDomnule Cazacu,
    Eu nu m-am angajat sa castig alegerile pentru ca a castiga in alegeri este o chestie complexa,trebuie mult mai multe lucruri decat poate va inchipuiti.Eu am infiintat o filiala,am construit-o am mentinut-o 12 ani ,si am inscris-o in toate alegerile din 97 incoace.N-am spus niciodata ca nu sunt altii mult mai capabili ,dar e curios ca nu sunt multi cei care isi asuma responsabilitati.Poate v-am dezamagit pe dumneavoastra,dar pe ai mei ma indoiesc.In Vrancea este munca de echipa,echipa buna,insa ne lipsesc resurse materiale(toti suntem lefegii) iar oamenii cu bani investesc in partidele de la care obtin favoruri imediate si importante.Din pacate oamenii care lupta pentru un ideal sunt cei care mai citesc o carte,pe care ii mai intereseaza si viata celorlalti,insa acesti oameni nu sunt cei care au bani in Romania de azi.Sunt de acord ca e nevoie de schimbare dar cu cine facem schimbarea?
    Eu cunosc bine Iasul,intamplarea face sa fi adus Iasului putina glorie,cei mai multi prieteni ii am in Iasi,rude deasemenea.Este greu si acolo desi nr.de oameni cu cultura e mult mai mare decat in multe alte judete.De ce?Din acelasi motiv;politica se face cu foarte multi bani pentru :media,crearea de evenimente,materiale de propaganda,sedii in zone centrale,transport,si mai ales pentru pomeni electorale.
    Avem un electorat stabil, dar numeric e la fel de mic precum partidul.Tinerii(baza noastra) s-au imputinat,adultii voteaza in majoritate 2-3 partide,prostimea se vinde…..
    Sunt exceptionale sfaturile domnului Metanie,sunt de acord cu ce sustine,numai ca pentru a aplica e nevoie de acelasi lucu care ne lipseste si noua.Credeti ca e simplu sa gasesti din randurile membrilor nostri oameni care sa candideze si sa-si sustina financiar campania?Va asigur ca nu.As fi bucuroasa sa ma insel,sau macar in alte judete sa existe!
    Va spun ca ma chinui de cel putin 7 ani sa gasesc o persoana care sa vrea si sa poata face ceea ce fac eu.In prima faza spun da,apoi cand vad ce presupune treaba asta se dau la fund.
    Sper sa vina altii mai buni dar pana atunci daca noi ne dam deoparte,cine ne inlocuieste??????
    Sa stiti ca la varsta pe care o am mi-ar fi bine sa fiu doar un membru de partid ,care sa ajute cu tot ce poate si ce are P.E.R.-ul.Eu chiar iubesc acest partid si regret ca nu este lasat si ajutat sa fie ceea ce ar trebui sa fie.
    Sa avei vara buna{cat mai este din ea}si sa fti sanatos!
    Bosnea

  5. bosnea gabriela spus

    august 24, 2008 at 9:59 am eDomnule Metanie,
    Eu mi-am testat competentele si mi-a fost confirmata valoarea de catre institutii la fel de bine cotate ca si cele de care pomeniti.Probabil ca ati ramas tributar conceptiei cu care v-ati format in Romania,ca noi profesorii de sport suntem lipsiti de creier si avem doar muschi.Spre deosebire de cei care au doar creier noi mai suntem in stare sa facem si cate ceva practic.Castig suficient de bine cat sa ajuta financiar si pe altii.Sa stiti ca si aici un profesor caruia i se recunoaste valoarea castiga suficient de bine.Discutia despre competenta am facut-o doar pentru ca cel care face mare caz despre asta sunteti dumneavoastra.Eu chiar nu simt nevoia sa-mi etalez reusitele profesionale in orice discutie.In ceea ce facem noi este suficient sa fim intregi la minte si harnici si, daca am avea si fonduri am putea si noi mai mult.Stiti,am si eu vecini care au plecat in Anglia avand doar liceul si acum ,dupa 15 ani isi dau doctoratul.Daca ete vointa se poate sa faci scoala oriunde.
    Problema majora care ma preocupa este aceea ca nu se vrea ca in Romania sa mai existe partide ecologiste.Orice incercare de relansare a partidului este omorata din fasa.Asta este parerea mea.Cum reusim sa ne coagulam cat de cat,mai intervine cate ceva care ne trage in jos.Ar fi important sa vedem de unde vin aceste piedici.Sunt prea multe lucruri care s-au petrecut si care nu au putut fi controlate.Se poate ca nimeni sa nu poata face nimic din interiorul partidului.Eu va spun cu sinceritate ca nu mai am informatii pe care sa le consider reale.Asta este realitatea.Sper sa mai avem puterea sa rezistam.Se cauta cu tot dinadinsul sa fim impiedicati sa intram in alegeri,sa nu putem incheia aliante,sa ne invrajbim .Asa ceva nu s-a intamplat pana acum.
    E DESTUL DE GRAVA SITUATIA SI NU CRD CA SUNTEM IN STARE SA O DEPASIM.Eimposibil sa te bati si sa castigi intr-o lupta cu un adversar,,invizibil”.Nu stiu ce va iesi.
    Sa fiti sanatos!
    Bosnea

  6. petre metanie spus

    august 25, 2008 at 7:25 am eMultumesc pentru vizite si comentarii,
    Accesul la internet este, pentru mine, limitat in Romania dar am sa continui sa informez cit pot, membrii acestui site, despre ceea ce mai fac pentru PER sau mai aud legat de PER.
    Am avut citeva intilniri cu caracter privat legate PER in general si le multumesclui Gabi si Florin pentru calea batuta. Regret ca nu am avut mai mult timp sa discutam dar ne-am inteles de minune, ca de altfel si cu celelalte persoane care au fost unanime in a remarca necesitatea de a face ceva si m-au invitat sa trec la conducerea organizatiei create de mine.
    M-am intilnit si cu Silviu Patrateanu stabilit in Italia si fara permisiune public si numele celorlalti trei care, alaturi de mine si silviu, au constituit in Decembrie 1990 nucleul de legalizare al PER. Ei sunt George Hutu, Cristi Luca si Gigi Cerbu. Am rememorat ca au mai fost foarte activi Victor Vanea, Gelu Cociorva si altii.
    In curin voi anunta ce am hotarit sa fac in legatura cu pozitia mea in PER, dar lucrurile sunt deja cunoscute de multe persoane.
    Sanatate si toate bune,
    Petre I Metanie.

  7. petre metanie spus

    septembrie 7, 2008 at 6:17 am eStimati Ecologisti,
    Multumesc pentru vizite si comentarii pe acest site. Momentan sunt la Husi unde am cautat filiala PER dar nu am gasit-o. Am decis ca impreuna cu prietenul meu Relu Onia sa infiintam una, el fiind presedinte provizoriu, un presedinte ales fiind o problema de viitor.
    Pe 6 Septembrie am fost la Chisinau pentru a da de urma PE Moldovenesc, parca m-am intors in timp in relatiile cu autoritatile. Vamesul mi-a cerit DI’O SHIORBA ca nu aveam green gard, politia rutiera a pretins ca goneam cu 152 Km/ora in localitate dar radarul era indreptat in directie opusa celei din care veneam eu. Am dat 10 Euro sa nu-mi pierd timpul. Dar asa-i viata !!
    In legatura cu propunerile de pe site: din pacate lipsa de timp, nu numai a mea, a impiedicat relizarea punct cu punct a programului, dar, toata lumea a fost unanima ca trebuie facut ceva si ca programul nu-i rau. PSD, PNL, PDL, toti vor sa amutesca PER. Dar nu se va intimpla !!!! Propun organizatiilor locale sa preia din programul de propuneri ad-literam ce se poate aplica direct si sa ramina deschis discutiilor restul.
    Voi reveni cu amanunte.
    Sanatate la toti.

  8. petre metanie spus

    septembrie 28, 2008 at 12:24 pm eAm constatat relansarea per.ro si am reactualizat pagina.

    Toate bune la toata lumea.

  9. Horia-Andrei Bud spus

    noiembrie 3, 2008 at 5:42 pm eIntr-adevar, pentru unii nu numai politica poate fi o treaba grea, tot asa cum pentru altii poate fi mai lesne( a nu se citi neaparat usoara) si tocmai de aceea e mai bine ca fiecare sa faca ceea ce stie, iar ce nu sties a lase in seama…celorlalti. Mesajul de pe http://www.per.ro este relative simplu…sufficient pentru cineva care isi da silinta fie si numai 5 secunde. Devine complicat pentru cautatorii de nod in papura, dar asta poate fi o alta poveste dintr-un alt episod. Cat despre domnul cu poza de pe site sunt “in masura” sa furnizez precizari: sunt eu- candidat in colegiul 25 pentru camera deputatilor din partea Aliantei Electorale Partidul Verde Ecologist si membru al PER( apropos….desi nu-mi sta in fire sa fac reclama unor produse… BUNA bere Bud sau chiar si Budwiser- exista amandoua marcile si au aceeasi origine. Daca ati fi citit articolul cu atentie ati fi observat ca nu e vorba despre nici un fel de alegeri drept pentru care nu inteleg intrebarea…cine ar fi ales pe cine sa face ce si unde? Si ati mai fi inteles ( daca v-ati fi dat silinta) chiar si despre ce e vorba. Domnul Pop face bine…cat despre obtinerea candidaturii…. Ce sa va zic… la nivel declarative multa lume este atasata cauzei dar cand e vorba de investitii incepem sa ne carcotim…Despre sanse, fiecare si le evalueaza, dar eu am o alta interpretare…teama poate fi un obstacol. |Cel mai important ar fi fost sa participate in macar sa-I incurcati un pic…dar daca v-ati declarat perdant din start…mai bine ca ati renuntat la candidature desi nu-mi amintesc sa v-o fi oferit cineva…. Poate la prima “vedere “ ne vom declara reciproc antipatici dar daca ne vom intalni….cine stie ;)
    Va urez maxime “succesuri”.
    PS: rufele murdare (din decenta) ar fi mai bines a fie spalate in familie. Sigur suntem de accord in multe privinte…modul de exprimare ne diferentiaza…astazi

  10. horiabud spus

    noiembrie 20, 2008 at 12:09 pm eDomnule Metanie, cu toata stima va atrag atentia ca este normal sa para diferenta 6/7 noiembrie pe site. 06.11.2008 este data la care a avut loc conferinta de presa, iar 7.11 este data publicarii(ridicarii) pe site. Nu va cunosc personal insa auzisem despre dumneavoastra cum ca n-ati fi doar un cautator de noduri in papura si nici distribuitor de rautati gratuite. dati dovada de minima bunavointa si faceti legatura intre titlu si postare: CONFERINTA DE PRESA SAPTAMANALA DIN 06.11.2008…cum ati fi vrut sa inceapa stirea? ieri 06.11 ??? De asemenea, va atrag atentia ca postarea nr.9 care-mi apartine a fost facuta pe o alta tema care nu are nici o legatura cu acest subiect si nu inteleg de ce a trebuit s-o repostati si la tema aceasta? ce si cui incercati sa demonstrati?

  11. OXIGEN spus

    noiembrie 20, 2008 at 7:59 pm eDRAGI ECOLOGISTI Am luat la cunostinta ca per.ro a fost dat lui Dan Paun de la Braila. Daca s-a facut de ris de atitea ori si lumea nu-l vrea de ce se pune el pe site? Domnule Pop de ce nu recunoasteti meritele celor mai vechi din PER? Am mai scris si pe vremea lui Lificiu de la PCR dar Domnul Metanie este pe departe cel mai valoros om politic din PER. Ma scuzati ca nu-mi dau numele dar Domnul Metanie ma stie. Daca nu faceti ceva politic sunteti de neales. Atentie ca s-au schimabat presedintii si nu se stie de ce. Mult succes si … oxigen!!

  12. petre metanie spus

    noiembrie 20, 2008 at 10:56 pm eRaspunsuri domnului Bud si lui Oxigen pe pagina COMENTARII.

  13. petre metanie spus

    decembrie 5, 2008 at 12:09 am eAm constatat ca au fost in jur de 150 de candidati PER. Inmultit cu 25 milioane lei candidatura fac 3,75 miliarde de lei vechi aruncati pe apa Dunării (sa zicem) cind acesti bani puteu fi folositi pentru reorganizarea PER pe baze democratice. OOOOOOOOHHHHHHHH senatori si deputati !!!!!!!!

  14. uxmal spus

    decembrie 5, 2008 at 12:16 pm eCa unul care am votat P.E.R. de cate ori am avut ocazia, in numele idealurilor pe care acest partid proclama ca le reprezinta, declar ca sunt scarbit definitiv de drumul pe care acesta a apucat. Daca alianta electorala cu traseistii politici de la partidul verde am mai inghitit-o, declaratia “liderilor” P.E.R. cu cateva zile inaintea alegerilor prin care isi declarau sprijinul fata de candidatii p.s.d. m-a lamurit definitiv. N-am votat P.E.R. la aceste alegeri si nici n-o sa mai votez niciodata acest partid. Daca in 1996 P.E.R. a optat pentru C.D.R. si pentru incercarea de a-i schimba pe “emanatii” f.s.n.-ului, acum nu mai am nici o speranta din partea acestui partid. Dumnezeu sa-l odihineasca, pentru ca oricum a murit demult!

  15. petre metanie spus

    decembrie 11, 2008 at 4:27 pm eAm auzit ca avionul prezidential are peste 35 de ani vechime si trebuie inlocuit. Pentru cit face pentru ROMANIA si cetatenii ei, Basescu ar trebui sa zboare cu avionul lui Traian Vuia.

  16. petre metanie spus

    decembrie 12, 2008 at 12:02 pm eInformind intr-o limba de lemn de acum specifica, per.ro face cunoscut rezultatele alegerilor parlamentare si ajunge la concluzia ca vinovate sunt … organizatiile judetene. DOM PROFESOR SPUNE CA VINOVATI SUNT DANUT POP SI CEI DIN JURUL LUI CARE NU AU FACUT NIMIC PENTRU ACEST PARTID !!!!
    Dar iata comunicatul:
    .
    .
    BULETIN INFORMATIV
    Postat la 2008-12-09

    Joi , 04 decembrie 2008, la sediul din Bucuresti , sector 1, str. Sevasotopol nr. 26, etaj 2, Sala de conferinte, a avut loc conferinta de presa saptamanala a partidului.

    Au participat Pop Danut – presedintele Partidului Ecologist Roman si Munteanu Radu – presedintele executiv al Partidului Ecologist Roman.

    Conferinta de presa a avut urmatoarea tematica: ,,Declaraþii politice privind rezultatele alegerilor parlamentare din 30 noiembrie 2008”.

    Dl. Danut Pop – presedintele partidului a declarat ca rezultatele obtinute de Partidul Ecologist Roman la alegerile parlamentare din 30 noiembrie a.c. sunt sub asteptarile sale. Nu ai cum sa fii multumit cand obtii la alegerile pentru Parlamentul Romaniei 0,26% din voturi pentru Camera Deputatilor si 0,69 % din voturi pentru Senat, desi partidul a avut un scor bun in judete precum Braila, Brasov, Sibiu, Dolj, Timis, Iasi, Suceava, iar unii candidati cum sunt : Foca Sorin (Suceava), Marin Gheorghe (Braila) au obtinut peste 2000 de voturi iar Ianole Jenica (Iasi), Paun Dan (Braila) si Utiu Ion (Alba) peste 1500 de voturi. Daca organizatiile judetene ale partidului ar fi desemnat candidati in toate colegiile uninominale, respectiv in toate judetele, situatia in acest maoment ar fi fost cu totul alta. Aceast aspect ne determina sa declaram ,,starea de urgenta in partid si sa dispunem masuri in consecinta”. In acest sens am convocat Biroul Permanent al partidului pentru saptamana viitoare. Acesta va analiza rezultatele obtinute in campania recent incheiata si va stabili strategia pe termen scurt a partidului.

    Dl Munteanu Radu arata ca aceste rezultate demonstraza capacitatea organizatorica si de actiune a partidului, asa cum este ea in acest moment, si semnalul de neincredere pe care electoratul il da miscarii ecologiste si reprezentantilor sai. Desi, paradoxal problemele ecologice framanta din ce in ce mai multi romani acestia nu se adreseaza reprezentantilor politici ai acestui curent. De aici trebuie sa tragem invatamintele ce se cuvin. Speram ca intr-un timp foarte scurt sa punem la dispozitia organizatiilor partidului un program de actiune si strategie pe termen scurt si sa demaram un proces de consolidare organizatorica a partidului.

    BIROUL DE PRESÃ

  17. Ionescu Constantin spus

    decembrie 12, 2008 at 1:38 pm eStimati Domni,
    Mi-am mai exprimat opiniile pe acest site si trebuie sa spun din nou ca Dl Metanie are dreptate. Rezultatele sint cele mai slabe din istoria PER si vinovati sint numai cei din conducerea acestui partid. Alianta cu PV sa dovedit dezastruasa, nimeni nu se aliaza cu un partid inexistent subminind, prin ridicarea stachetei electorale la 7%, propriile candidaturi. Si faptul ca au fost aceeasi vesnici candidati a contat foarte mult dar lipsa totala a unui program electoral, care mai trebuie sa fie si atractiv, a fost factorul determinant. Toata lumea s-a saturat de mirlaniile lui Dan Paun, incompetenta lui Danut Pop, mutra lui Dumitrescu, pe astia nu-i voteaza nici o majoritate decit din cercul lor de prieteni (interese). Foarte slab, trebuie facut ceva si cred ca Dl Metanie este singura persoana care a dovedit ca poate face ceva.
    Constantin Ionescu.

  18. petre metanie spus

    decembrie 12, 2008 at 3:34 pm ePrintr-un mail privat un membru mai vech PER sugereaza ca Basescu ar trebui sa zboare cu … vaporul.
    Multumesc.

  19. agiggeque spus

    decembrie 18, 2008 at 12:37 am eHello

    As a fresh peroman.wordpress.com user i just want to say hello to everyone else who visit this blog.

  20. gabi bosnea spus

    decembrie 27, 2008 at 3:13 pm eSARBATORI LINISTITE SI DACA SE POATE SI FERICITE PENTRU TOTI!!!
    Sa fiti sanatosi si multumiti!!!

  21. Ionescu Constantin spus

    decembrie 27, 2008 at 5:25 pm eStimati Ecologisti
    Domnule Metanie
    Va transmit cele mai bune urari de fericire si sanatate in noul an 2009.
    Multumesc Domnului Profesor Metanie ca a gasit timpul si resursele sa ne mai tina informati cu ce se mai intimpla in PER. Multa sanatate Domnule Metanie. Realitatea este ca dumneavoastra sunteti adevaratul lider spiritual al acestui partid, sinteti singura persoana cinstita si dedicata acestei organizatii.
    La Multi Ani 2009.
    Costel Ionescu

  22. OXIGEN spus

    decembrie 29, 2008 at 6:02 pm eDragi colegi ecologisti
    Stiati ca exista un consiliu prezidential in PER? E clar ca domnul Pop a predat din nou armele, dupa ce a sucombat sub greutatea lui Jura prin aprilie. Cei trei membri ai consiliului sunt Andrei Bud, expert in navigare, Cuibus Radu de la ministrerul transporturilor si Craciun Matei expert in asigurari. Stie cineva ce-i cu comitetul asta? Ce face el, Pop si comitetul? E un consiliu de regenta? Oare a dat Danut Pop in mintea copiilor sau si mai grav e handicapat si nu mai poate conduce PER. De ce nu se organizeaza alegeri adevarate, sa avem si noi membrii obisnuiti un cuvint de spus?
    La multi ani vizitatorilor acestui site.
    Oxigen.

  23. Mirela Neacsu spus

    ianuarie 7, 2009 at 3:27 pm eDomule Metanie,
    Dragi Ecologisti,
    Cel mai important lucru este sa evitam jignirile pe acest site. Domnul Metanie face un lucru minunat ca da posibilitate oricui sa-si exprime opinia in legatura cu orice problema din PER. Acest site este vizibil in toata lumea, este prins in google, este foarte citit. Dl Metanie da dreptul la opinie si replica oricui, chiar cind aceste opinii sint impotriva lui, dar ce face per.ro, conducerea PER? Nimic !
    Domnul Metanie si orice membru PER are DREPTUL sa-i traga la raspundere pe cei ce nu fac nimic in PER si mai ales pe Domnul Pop care a tras partidul in jos.
    DE CE? Eu cred ca din incompetenta. I-am trimis si eu un mail si s-a intors cu mesajul adresa inexistenta. Trebuie sa acceptam ca omul nu mai exista deci trebuie sa gasim altul. Alegerea trebuie sa fie deschisa oricarei candidaturi din PER dar eu cred ca Domnul Metanie este cel mai competent sa conduca partidul pe care l-a creat, mult mai competent decit oricare din cei ce au condus acest partid pina acum. Unii sint liberi sa creada altceva, dar fara jigniri va rog.
    La multi Ani de sfintul Ion.
    Mirela Neacsu.

  24. Adrian Manolache spus

    ianuarie 11, 2009 at 8:29 pm eAcest Metanie este un impostor ordinar, eu sunt cel cer a fondat Partidul Ecologist si ma numesc Adrian Manolache, am fost in CPUN si Senat 1990-1992. Pe vremea aceea metanie si acolitii lui erau in misiuni de spionaj.

  25. petre metanie spus

    ianuarie 12, 2009 at 11:04 am eStimati vizitatori ai acestui site,
    In primul rind constat ca siteul este din nou folosit pentru a jigni oameni si nu pentru a promova o atitudine constructiva in ceea ce priveste evolutia PER.
    Vreau sa reamintesc ca identitatea celor ce publica nu poate fi verificata deci pot semna si ca Hristos Gornistul, cum vrea fiecare… Ascultati aici:
    Primul site al PER a fost administrat, printre altii, si de Dan Paun de la Braila. Acolo, romanul cenzura mesajele obligindu-i pe contribuabili sa completeze o adresa de e-mail. Asta nu mai este necesar aici dar … mesajele jignitoare vin de la cineva care … completeaza adresa de mail … fara sa fie nevoie !!!!!
    ALO ALO, nu-i nevoie sa completezi adresa de mail omule !!!! Injura si fara aia, se poate, e democratie, unii au luptat cu arma in mina pentru ea !!!! Mult succes !!!!
    Domnule care-ti zici Manolache, eu nu am zis niciodata ca nu ai vrut sa faci un partid ecologist, sau un alt Manolache nu a vrut, dar Adrian Manolache nu avea numarul de oameni ca sa-l inregistreze, trebuiau 250 si nu se uita nimeni la el si Dl Protopopescu la primit pe 15 Ianuarie 1990 in acest partid ecologist, deja fondat si cu peste 260 de membri. Asa a ajuns Adrian Manolache, alaturi de alti peste 400 de persoane, fondator al PER. In Decembrie el era la MER iar in Ianuarie a trecut la PER (de la mere la pere !!!!).
    Sper ca acuma totu-i clar si pentru Adrian Manolache cel adevarat si pentru cel ce scrie si pentru toata lumea. Domnul Protopopescu o fi avut greselile lui dar a este un gentleman. Ii transmit pe aceasta cale salutari lui si sotiei.
    .
    Multa sanatate si spor la treaba dragi tovarasi!
    .
    Petre I Metanie,
    Fondatorul Partidului Ecologist Roman,
    Leader Onorific si Ideologic al PER.
    .
    Pacea fie cu voi, asa cum bine zice Doamna Bosnea.

    1. gabi bosnea spus

    2. ianuarie 12, 2009 at 8:16 pm e
    3. Bun gasit tuturor.
      Sper ca toti sa fi avut parte de sarbatori bune.
      Despre partid ,eu una ,nu mai stiu nimic.Probabil fiindca sunt ,,Vicepresedinte”.Nu-i asa domnule Metanie?Fac parte dintre cei care,, conduc” acest partid.Asta pentru ca sunt mereu de acord cu conducerea.Eu si cu Utiu suntem cei care suntem raspunzatori de toae relele.Se chinuie toata lumea sa ne faca sa lasam locul altora si uite ca noi ne tinem cu dintii si mainile de ,,scaune” si nu lasam democratia sa functioneze.
      Din pacate se vede ca am avut dreptate in ce va spuneam prin noiembrie.Numai ca nu sunt deloc multumita ca am dreptate acum.
      As fi vrut sa nu fi fost in zadar toata zbaterea noastra,sa fi inaintat macar un pas,insa….
      Pacat!Mi-am facut iluzii.
      Nu cred ca mai e posibil ceva,iar eu nu mai sunt capabila sa ma mai lansez in experimente.
      Nu sunt optimista in privinta viitorului P.E.R.
      Sa fiti sanatosi si sa va bucurati!
      Gabi Bosnea
    .
  • FOARTE FOARTE IMPORTANT

    Scris de petre metanie pe ianuarie 28, 2009

    SE SPUNE CĂ ATUNCI CIND SE INREGISTREAZA CEA DE A-10 000 A VIZITĂ, TOATE COMPUTERELE CE AU VIZITAT ACEST SITE VOR EXPLODA !!!!!!
    NU MAI VIZITATI ACEST SITE !!!!!!!!!!!!!!
    VA EXPLODEAZĂ COMPUTERELE, A INTRAT UN VIRUS !!!!

    Publicat în partidul ecologist roman | Editează | Nu există comentarii »

    Partidul Verde European

    Scris de petre metanie pe ianuarie 26, 2009

    Asta trebuie sa faca PER ca sa POATA adera la PVE:

    .
    Elected representatives have the duty to consult and fully inform their constituents throughout the whole decision making process.

    .
    Ati inteles mari conducatori ai Partidului Ecologist Roman?

    Dar ia cititi toata povestea si pe romaneste.  Parca a fost tradusă de MORKO BELLO.

    http://www.europeangreens.org/cms/default/dokbin/164/164952.carta_verzilor_europeni@en.pdf

    .

    Clar nu???

    Petre I Metanie.

    Este PER capabil sa obtina un europarlamentar?
    Nu
    In nici un caz
    Sigur NU

    Publicat în partidul ecologist roman | Editează | Nu există comentarii »

    Convorbire Telefonica

    Scris de petre metanie pe ianuarie 26, 2009

    M-a sunat o persoana care nu vrea sa-i fie comunicat numele pe site. Mi-a comunicat lucruri interesante si a fost de acord sa le public. Mi-a zis ca este de acord ca nu se face nimic la virf pentru ca nimeni nu stie ce sa faca. M-a intrebat de ce nu-l critic si pe Dl Grecu. I-am raspuns ca l-am criticat si chiar mai mult, mi-a raspuns la critici si le-am publicat pe site. Ca o concluzie el a spus ca este idealist iar eu am opiniat ca pe o functie de conducere trebuie pus un pragmatic care sa atraga membri si voturi. A fost de acord.
    Si-a exprimat opinia ca tot nu se va face nimic pentru ca sunt tot cei ce nu au facut nimic nici pina acum doar ca si-au reimpartit sarcinile. Am fost de acord cu el si nu cred ca PER va reusi sa se inscrie la alegerile europene si chair daca se inscrie o va face degeba ca nu va avea nici un parlamentar european. Mi-a raspuns ca asta se vrea de fapt pt ca nici un candidat nu ar avea capacitatea sa inteleaga macar ce-i Parlamentul European. Am fost de acord cu el. A spus ca tot ce fac eu este foarte bine, lumea se uita la mine cu speranta dar PER este tras in jos de conducere. A zis ca se vrea aderarea la verzii europeni cu orice pret. I-am raspuns ca asta este cu totul irelevant si daca PER este democratic si activ politic, ceea ce nu-i cazul acum, se vor ruga verzii de noi sa aderam. El a zis ca aici e vorba de bani, se vor bani de la verzii europeni. Eu am raspuns ca europenii nu sponsorizeaza incompetenta si rea vointa si ca eventual voi lua legatura cu ei. Mi-a spus ca vor sa-mi retraga orce functie din PER. I-am raspuns ca nu am nici una, sunt membru obisnuit si-mi exprim dreptul de a critica incompetenta si rea vointa pentru ca doresc ca lucrurile sa fie indreptate, vreau un candidat PER in alegeri care, prin programul lui sa ma determine sa ma scol dimineata, sa ma duc la sectia de votare si sa-l votez.
    Pina acum nici unul nu a meritat efortul asta.  A folosit cuvinte foarte ofensatoare la adresa conducerii, a zis ca-i buna poza cu cimpanzeii sa o pun din nou. Am ris cu pofta amindoi.
    A zis ca ma mai suna.

    Petre Metanie
    Leader Onorific PER
    (functie ne-executiva).

     

    . Ianuarie 2009

    Am fost solicitat de vizitatori ai acestui site sa-mi exprim opinia in legatura cu evolutia situatiei politice in 2009.  Sa o fac pe Oracolul De La Damaroaia, regretatul Silviu Brucan, pentru Romania si PER.  Avind in vedere ca tot ceea ce am prezis pentru 2008 s-a adeverit incerc o prognoza si pentru 2009.

    Anul 2008 a schimbat guvernul Tariceanu- Patriciu si a adus la putere guvernul Nastase sub conducerea lui Basescu avindu-l ca reprezentant personal pe Boc.

    In Romania vor continua si accentua conflictele politice alimentate si intretinute de cel ce ocupa si prezic ca va ramine in scaunul presidentiei: Traian Basescu.  Guvernul Romaniei va fi incapabil sa-si faca treaba din cauza incompetentei ministrilor, rea vointei si amestecul presedintelui (care va actiona in continuare de parca s-ar pricepe la toate), refuzului aparatului administrativ (inclusiv politie) de a-si face datoria pentru care este platit in a rezolva problemele cetatenesti si nu a-i face mai multe probleme.  Prezic de asemenea ca adunarea asta: Basescu, Boc, Geoana (de fapt administratia PSD) vor face viata si mai grea cetateanului de rind.  Incompetentii astia au mai fost rejectati de electorat in trecut.

    Prezic de asemenea ca vor creste taxele romanilor si vor fi introduse taxe noi, scopul fiind plata nesatioasei paturi politice de la orase si sate care mentin in functiune acest sistem de tip comunist pervers in Romania.  Consecinta va fi nu eliminarea nomenclaturismului de tip comunist din Romania, ci dimpotriva amplificarea acestui sistem parazitar care devoreaza Romania.

    In momentul de fata Romania nu are un loc in Comunitatea Europeana, fiind marginalizata spre detrimentul intregii tari.  Motivul, (si asta o spune un occidental dintr-o tara foarte eurosceptica: Marea Britanie) este faptul ca Romania este o tara de tip nomenclaturist/comunist in care clasa politica subjuga populatia in loc sa se puna la dispozitia ei.  De aici alegerile din Romania se vad ca alegeri controlate de comunisti, in care oamenii sunt chemati sa aleaga dintre ei pe unii comunisti pretinzind ca sunt mai buni ca altii, orice alta optiune fiind minimalizata.

    Si in acest an Romania va fi subjugata comunismului, fiind (si din aceasta cauza) marginalizata de catre comunitatea europeana.  Consecinta este ca fondurile financiare comunitare vor fi in continuare ne-accesibile cetateanului obisnuit ci numai nomenclaturistilor politici si celor din jurul lor.  Asta a fost si va fi foarte rau pentru romani.

    Prezic de asemenea ca in Romania nu va avea loc nici o reforma, apartul administrativ si mai ales juridic de tip kafkian (cititi Procesul de Kafka), ramanind sub papucul guvernantilor nomenclaturisti si deciziile juridice se vor lua la ordin, cum s-au luat in Romania din 1944 incoace.  Prezic ca nu va fi nici o reforma juridica pentru ca nu se doreste si guvernantii nu stiu ce se intelege prin asta, sunt prea incompetenti.  Deciziile vor fi luate in continuare de persoane calificate pe bani si nu pe competenta.  Acestea isi vor urmari in continuare propriul interes calcind in piciare interesul romanilor.  Competenta actului de guvernare va scadea si mai mult, spaga, abuzurile  si haosul fiind adevarata forma de guvernare in Romania.

    Guvernul si guvernarea vor fi o imagine a proprii caricaturi.  Viata romanilor va fi mai grea pe fondul scaderii competentei in administratie si a taxelor subjugante.  Brandul nostru de tara va ramine coruptia din administratie si politie, drumurile incredibil de proaste, tiganii ne integrati, bauturile alcoolice mai ieftine ca sucul, fumatul ca sport national …

    Pentru Partidul Ecologist Roman prezic un an foarte rau.  Scaderea la 0.26% in alegeri este dezastruasa.  Numai unul din 400 de alegatori au votat PER la alegeri, inacceptabil.  Vina principala o au conducatorii centrali in principal Danut  Pop, Octavian Ciobota si restul care nu au nici un habar de politica si ma intreb de ce mai incurca lumea pe functii cind ar putea fi mult mai utili in alta parte? Ce mai vor cind au avut absolut totul la dispozitie si nu au fost capabili sa faca nimic bun, dimpotriva, au tras organizatia in jos cu promisiuni electorale gen … promitem rominilor hrana transparenta pina in 2010 …? Asta-i o foarte mare greseala pe care cei ce o promoveaza refuza sa accepte ca-i o idee rea!  Consecinta directa a fost ca absolut toti candidatii PER la parlamentare (inclusiv vicepresedintele Dan Paun de la Braila) si-au pierdut timpul si banii.

    Cauza a fost lipsa unui program politic coerent si atractiv, cum este cel propus de mine pe acest site.  Alta cauza a fost mentinerea PER in rindul organizatiilor inchise la orice comunicare sau idee noua, tineretului, democratiei …  Pop si altii l-au mentinut ca pe o momeala politica imbietoare dar in realitate a fost, ca intotdeauna, un cimitir politic al celor ce au pus botul, inclusiv al conducatorilor lui.  Chiar daca m-am apropiat de momeala eu am refuzat sa pun botul la parlamentare.  Oricum nu as vrea sa fiu parlamentar pentru ca nu-mi place.

    .

    Ce trebuie facut in 2009?

    Exact ceea ce tot zic Pop si acolitii lui ca fac din octombrie 2007 si nu fac:

    1. reorganizare,
    2. adoptarea unui nou statut care sa elimine orice posibilitate de autocratie,
    3. adoptarea unui sistem independent de evaluare a performantei conducatorilor,
    4. adoptarea programului meu politic drept program politic al PER (cu imbunatatiri),
    5. democratizarea organizatiei,
    6. separarea administratiei (secretariatului) de latura politica, … etc.. …etc… .

    Lucrurile sunt simple si usor de facut dar Pop si Ciobota nu vor sa se faca niciodata ca nu stiu cum si refuza sa se asocieze cu mine asa cum au promis.  Oameni fara cinste si fara cuvint.  Asta-i frica de competenta care trage nu numai PER dar intreaga Romanie in jos.

    Eu imi exprim din nou dispozitia de a contribui cu experienta a peste treizeci de ani de politica in slujba democratiei la revigorarea PER si la re-aducerea lui in constiinta electoratului asa cum a fost pina in 1989 si la 25% in ianuarie 1990, daca va mai fi posibil.

    1. OXIGEN spus

    2. noiembrie 20, 2008 la 7:59 pm e
    3. DRAGI ECOLOGISTI Am luat la cunostinta ca per.ro a fost dat lui Dan Paun de la Braila. Daca s-a facut de ris de atitea ori si lumea nu-l vrea de ce se pune el pe site? Domnule Pop de ce nu recunoasteti meritele celor mai vechi din PER? Am mai scris si pe vremea lui Lificiu de la PCR dar Domnul Metanie este pe departe cel mai valoros om politic din PER. Ma scuzati ca nu-mi dau numele dar Domnul Metanie ma stie. Daca nu faceti ceva politic sunteti de neales. Atentie ca s-au schimabat presedintii si nu se stie de ce. Mult succes si … oxigen!!
    4. petre metanie spus

      noiembrie 20, 2008 la 10:56 pm eRaspunsuri domnului Bud si lui Oxigen pe pagina COMENTARII.

    5. uxmal spus

      decembrie 5, 2008 la 12:16 pm eCa unul care am votat P.E.R. de cate ori am avut ocazia, in numele idealurilor pe care acest partid proclama ca le reprezinta, declar ca sunt scarbit definitiv de drumul pe care acesta a apucat. Daca alianta electorala cu traseistii politici de la partidul verde am mai inghitit-o, declaratia “liderilor” P.E.R. cu cateva zile inaintea alegerilor prin care isi declarau sprijinul fata de candidatii p.s.d. m-a lamurit definitiv. N-am votat P.E.R. la aceste alegeri si nici n-o sa mai votez niciodata acest partid. Daca in 1996 P.E.R. a optat pentru C.D.R. si pentru incercarea de a-i schimba pe “emanatii” f.s.n.-ului, acum nu mai am nici o speranta din partea acestui partid. Dumnezeu sa-l odihineasca, pentru ca oricum a murit demult!

    6. petre metanie spus

      decembrie 11, 2008 la 4:27 pm eAm auzit ca avionul prezidential are peste 35 de ani vechime si trebuie inlocuit. Pentru cit face pentru ROMANIA si cetatenii ei, Basescu ar trebui sa zboare cu avionul lui Traian Vuia.

    7. Ionescu Constantin spus

      decembrie 12, 2008 la 1:38 pm eStimati Domni,
      Mi-am mai exprimat opiniile pe acest site si trebuie sa spun din nou ca Dl Metanie are dreptate. Rezultatele sint cele mai slabe din istoria PER si vinovati sint numai cei din conducerea acestui partid. Alianta cu PV sa dovedit dezastruasa, nimeni nu se aliaza cu un partid inexistent subminind, prin ridicarea stachetei electorale la 7%, propriile candidaturi. Si faptul ca au fost aceeasi vesnici candidati a contat foarte mult dar lipsa totala a unui program electoral, care mai trebuie sa fie si atractiv, a fost factorul determinant. Toata lumea s-a saturat de mirlaniile lui Dan Paun, incompetenta lui Danut Pop, mutra lui Dumitrescu, pe astia nu-i voteaza nici o majoritate decit din cercul lor de prieteni (interese). Foarte slab, trebuie facut ceva si cred ca Dl Metanie este singura persoana care a dovedit ca poate face ceva.
      Constantin Ionescu.

    8. gabi bosnea spus

      decembrie 27, 2008 la 3:13 pm eSARBATORI LINISTITE SI DACA SE POATE SI FERICITE PENTRU TOTI!!!
      Sa fiti sanatosi si multumiti!!!

    9. OXIGEN spus

      decembrie 29, 2008 la 6:02 pm eDragi colegi ecologisti
      Stiati ca exista un consiliu prezidential in PER? E clar ca domnul Pop a predat din nou armele, dupa ce a sucombat sub greutatea lui Jura prin aprilie. Cei trei membri ai consiliului sunt Andrei Bud, expert in navigare, Cuibus Radu de la ministrerul transporturilor si Craciun Matei expert in asigurari. Stie cineva ce-i cu comitetul asta? Ce face el, Pop si comitetul? E un consiliu de regenta? Oare a dat Danut Pop in mintea copiilor sau si mai grav e handicapat si nu mai poate conduce PER. De ce nu se organizeaza alegeri adevarate, sa avem si noi membrii obisnuiti un cuvint de spus?
      La multi ani vizitatorilor acestui site.
      Oxigen.

    10. Mirela Neacsu spus

      ianuarie 7, 2009 la 3:27 pm eDomule Metanie,
      Dragi Ecologisti,
      Cel mai important lucru este sa evitam jignirile pe acest site. Domnul Metanie face un lucru minunat ca da posibilitate oricui sa-si exprime opinia in legatura cu orice problema din PER. Acest site este vizibil in toata lumea, este prins in google, este foarte citit. Dl Metanie da dreptul la opinie si replica oricui, chiar cind aceste opinii sint impotriva lui, dar ce face per.ro, conducerea PER? Nimic !
      Domnul Metanie si orice membru PER are DREPTUL sa-i traga la raspundere pe cei ce nu fac nimic in PER si mai ales pe Domnul Pop care a tras partidul in jos.
      DE CE? Eu cred ca din incompetenta. I-am trimis si eu un mail si s-a intors cu mesajul adresa inexistenta. Trebuie sa acceptam ca omul nu mai exista deci trebuie sa gasim altul. Alegerea trebuie sa fie deschisa oricarei candidaturi din PER dar eu cred ca Domnul Metanie este cel mai competent sa conduca partidul pe care l-a creat, mult mai competent decit oricare din cei ce au condus acest partid pina acum. Unii sint liberi sa creada altceva, dar fara jigniri va rog.
      La multi Ani de sfintul Ion.
      Mirela Neacsu.

    11. Adrian Manolache spus

      ianuarie 11, 2009 la 8:29 pm eAcest Metanie este un impostor ordinar, eu sunt cel cer a fondat Partidul Ecologist si ma numesc Adrian Manolache, am fost in CPUN si Senat 1990-1992. Pe vremea aceea metanie si acolitii lui erau in misiuni de spionaj.

    12. petre metanie spus

      ianuarie 12, 2009 la 11:04 am eStimati vizitatori ai acestui site,
      In primul rind constat ca siteul este din nou folosit pentru a jigni oameni si nu pentru a promova o atitudine constructiva in ceea ce priveste evolutia PER.
      Vreau sa reamintesc ca identitatea celor ce publica nu poate fi verificata deci pot semna si ca Hristos Gornistul, cum vrea fiecare… Ascultati aici:
      Primul site al PER a fost administrat, printre altii, si de Dan Paun de la Braila. Acolo, romanul cenzura mesajele obligindu-i pe contribuabili sa completeze o adresa de e-mail. Asta nu mai este necesar aici dar … mesajele jignitoare vin de la cineva care … completeaza adresa de mail … fara sa fie nevoie !!!!!
      ALO ALO, nu-i nevoie sa completezi adresa de mail omule !!!! Injura si fara aia, se poate, e democratie, unii au luptat cu arma in mina pentru ea !!!! Mult succes !!!!
      Domnule care-ti zici Manolache, eu nu am zis niciodata ca nu ai vrut sa faci un partid ecologist, sau un alt Manolache nu a vrut, dar Adrian Manolache nu avea numarul de oameni ca sa-l inregistreze, trebuiau 250 si nu se uita nimeni la el si Dl Protopopescu la primit pe 15 Ianuarie 1990 in acest partid ecologist, deja fondat si cu peste 260 de membri. Asa a ajuns Adrian Manolache, alaturi de alti peste 400 de persoane, fondator al PER. In Decembrie el era la MER iar in Ianuarie a trecut la PER (de la mere la pere !!!!).
      Sper ca acuma totu-i clar si pentru Adrian Manolache cel adevarat si pentru cel ce scrie si pentru toata lumea. Domnul Protopopescu o fi avut greselile lui dar a este un gentleman. Ii transmit pe aceasta cale salutari lui si sotiei.
      .
      Multa sanatate si spor la treaba dragi tovarasi!
      .
      Petre I Metanie,
      Fondatorul Partidului Ecologist Roman,
      Leader Onorific si Ideologic al PER.
      .
      Pacea fie cu voi, asa cum bine zice Doamna Bosnea.

    13. petre metanie spus

      ianuarie 13, 2009 la 2:05 am eMultumesc pentru vizite si comentarii Doamna Bosnea.
      De admirat sinceritatea ca nu stiti ce mai e prin PER. Va spun eu ce mai e in PER pe acest site. Aici sunt ultimele informatii si un loc unde puteti pune intrebari si da/primi raspunsuri, daca vreti.
      Nu cred ca Dv si Dl Utiu sunteti de vina pt ce se intimpla in PER. In imensa maoritate leaderii locali sunt foarte buni si harnici, pun mult timp, resurse si entuziasm in ceea ce fac dar PER nu are un program politic atractiv si asta-i vina leaderilor de la virf pentru ca PER nu are un leader competent care sa dea exemplu in munca si competenta politica.
      Dumneavoastra si toti ceilalti leaderi din virf puteti sa elaborati, sa puneti in discutie, sa propuneti actiuni si programe care ar relansa PER, doar sunteti leaderi,dar nu o faceti! Programele si actiunile mele si a altor membri obisnuiti, le ignorati. Unde-i democratia? Hrana transparenta pina in 2010. De ce nu adoptati programul meu de restructurare, sa trecem la treaba!
      Pop a fost inlocuit cu un consiliu de regenta (asta cind regele a dat in mintea copiilor sau are dizabilitati mentale) iar Dl Ciobota nu face nimic … S-a anuntat ceva extraordinar in Decembrie …. Cu atita munca in 2008 s-a inaintat foarte mult … inapoi. De la 1% in Iunie la 0.26% in Noiembrie, de trei ori mai putin. In rest liniste si pace. Fumat ca la olimpiada.
      Multumim pentru urari.
      Sanatate.

     

    Am primit un mesaj care cred ca este simptomatic pentru ce a ajuns PER sub asa numita conducere a lui Danut Popp.

    Buna seara domnule Metanie,
    Sunt sigura ca nu in foarte mult timp P.E.R,-ul va ramane in doar 10 filiale. Si astea vor fi doar de ochii lumii.
    Camarazii mei din filiala mi-au interzis sa mai fac ceva pana nu se convoaca un Birou Executiv Central. Nu sunt de acord sa strangem iar semnaturi ,sa cheltuim bani si timp pentru o cauza moarta din fasa. Au spus (Biroul Permanent) ca alegerile euro sunt tinta,insa nu s-a pregatit nimic. Vor 5000 de semnaturi de filiala fara sa spuna daca macar au inscris semnul electoral. Mie, ca Vicepresedinte,nu mi-au comunicat nici o hotarare de B.P.din octombrie 2008. Mi-a dat doar niste ordine ,,seful meu direct” (nu spun cine ca ma enervez)-,,sa faci,sa trimiti,sa aduci e.t.c. si a.m.d…
    Vom face o Conferinta Judeteana extraordinara unde ii,,vom chema” si sa-i vad atunci ce vor spune oamenilor.
    Deocamdata singurele documente legale sunt cele de la Congresul din 2005-Cluj (statut,program politic,conducere). Doar ele sunt legiferate prin hotarare judecatoreasca si totusi sunt aplicate vre-o 6 . Care cum vrea anunta ca s-a modificat modificarea. Membrii filialei Vrancea nu se mai supun decat documentelor si conducerii legale(ce a mai ramas din ea). Daca lucrurile nu intra in legalitate si nu se face totul statutar dizolvam filiala si pe urma sa munceasca sa faca alta.
    Nu cred ca vor pute strange semnaturile fiindca oamenii s-au saturat de atatea gogosi si bajbaieli. Ma credeti ca mi-e rusine cand ne intalnim ca n-am ce sa le spun si nu pot sa le raspund la intrebari?
    Inghit toate reprosurile si nemultumirile lor si….
    Nu mai este nimic de facut si nici nu mai merita sa luptam pentru o cauza moarta.
    Asta este.
    Va salut,
    Gabi Bosnea

    Doresc, pe aceasta cale, sa-mi reiterez disponibiliatea de a trece temporar la conducerea executiva a PER, pentru ca, prin experienta mea politica, PER sa ajunga la ceea ce a fost cind l-am fondat: peste 25% in sondaje.  Stiu ca in discutie va fi o crestere de 100 de ori dar sunt convins ca se poate, ca ajutat de dedicatia organizatiilor judetene eu pot sa o fac si ca cei care vor, pe merit, sa-si dedice si sa creasca politic prin PER, vor gasi sub conducerea mea toate conditiile pentru a-si realiza visele.  Voi da PER viziunea politica si leadershipul unui adevarat partid politic de tip occidental, singurul partid de tip occidental din Romania.  Va fi un salt calitativ imens din care vor beneficia pina si cimpanzeii, il putem face si eu sunt dispus sa-mi asum aceasta sarcina.

     

    Petre I Metanie,
    Profesor,
    Leader Onorific si Fondator al PER,

    Londra, UK.

    Am primit o serie de mesaje private care mi-au inchis gura (de obicei stau cu ea cascata).

    MESAJ IMPORTANT PENTRU TARA !!!!

    MESAJ IMPORTANT PENTRU TARA !!!!

    PE FATIDICA DATA DE 30 MARTIE 2009, LA BACAU !!!!!, VA AVEA LOC O CEVA … ADUNARE CEPEX A PER, INTILNIRE INTRE CEI CE AU ADUS PER LA 0.26% IN ALEGERI, SI VOR VEDEA CE MAI POT FACE SA-L DUCA … SI MAI JOS.  DAR AIASTA NU SE MAI POATE, E LA ZERO ….

    ORICUM MULTUMESC DOMNILOR CARE APRECIAZA CA AR TREBUI SA FIU SI EU PREZENT IN CALITATE DE FONDATOR AL PER.  DAR … NU AM FOST INVITAT DRAGI CAMARAZI SI NICI NU VA INCHIPUITI CE TRIST SUNT!! ORICUM NU ASI FI VENIT CA DIN PACATE NU CRED CA MERITA SA VIN DE LA LONDRA PENTRU O ADUNARE PER.

    SE ZVONESTE CA SIGURA PARTICIPAREA EXTRAORDINARA A LUI  LIDERUS MAXIMUS: IL PREZIDENTE ABSOLUTO:  DANUT IONUT POPP.

    LE UREZ LA TOTI PETRECERE FRUMOASA.  TALAL, IULIAN, MIRCEA SUNT EXPERTI IN BUNA DISPOZITIE, PESTELE IL ADUCE PRIETENUL MEU VASILE MUSCALU.  REFACEREA SE VA FACE LA CAMINUL DE BATRINI DIN STATIUNEA BALNEO-CLIMATERICA DE RENUME INTERNATIONAL RACHITOASA-BACAU, UNDE DL GRECU ESTE DISTINS DIRECTOR GENERAL (SE ZVONESTE CA SI ELENA UDREA SI TRAIANEL BASINA MAI TREC PE ACOLO IN SECRET).

    PE O NOTA MAI SERIOASA, DORESC SA-MI REITEREZ DISPOZITIA MEA DE A TRECE INTR-O FUNCTIE EXECUTIVA PENTRU CA, PROFESSOR FIIND, PER SA DEA O LECTIE ALTOR PARTIDE DE CE INSEAMNA ADEVARATA POLITICA FACUTA DE UN ADEVARAT PARTID POLITIC CONDUS PE PRINCIPII DEMOCRATICE EUROPENE DE UN ADEVARAT LEADER, CAPABIL SA DEA DIRECTIE SI SA PROMOVEZE SI SA MOTIVEZE PE TOTI MEMBRII ORGANIZATIEI.

    SANATATE SI SUCCES LA TOATE TOMBOLELE!

    3 răspunsuri la „ARHIVA

    Lasă un răspuns

    Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

    Logo WordPress.com

    Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

    Poză Twitter

    Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

    Fotografie Facebook

    Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

    Fotografie Google+

    Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

    Conectare la %s